Scrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text GeneratorScrolling Glitter Text Generator

Wednesday 30 January 2013

HASIL KERJA TANGAN SAYA.....FELT CRAFT....part 2




Tuan punya felt craft owl 
Asalnya nak buat 3 aje dan nak bagi pada yang sambut birthday aje... tapi lain pulak jadi nya....macam ni lah kalau ada adik ramai, nak bagi kat sorang.....sorang lagi akan minta......pastu dua orang lagi akan minta jugak..... hehehehe..... tapi tu la kelebihan orang yang ada adik-beradik ramai, bukan semua orang berpeluang merasai perasaan begini....kan......rasa dihargai dan diberi perhatian....kasih sayang adik beradik yang tak akan terputus, walau macam mana kami bergaduh dan bermasam muka.....sedar-sedar dah bergelak ketawa bersama..... 

Setakat ini saya dah buat tiga design burung hantu.....agak-agaknya yang yang paling cute ye????? burung hantu yang paling kecil tu, mata dia besar sangat kan....tak sesuai...butang yang biasa saya pakai tu dah habis (butang yang sama macam dua lagi burung hantu tu)....



Siap jugak akhirnya, keychain untuk 2 anak bujang saya nie.... susah jugak nak jahit huruf ye....sebabkan geram saya gam saja huruf tu...puas hati....hahaha......warna tu pula  atas permintaan mereka...saya fikir warna hitam atau putih lebih sesuai untuk huruf dia, tapi apa boleh buat jika tuan punyanya sepakat nak warna kuning.....whatever laa...janji mereka suka.....

 

Saya cadang nak buat kucing betina yang cute... Tapi terhasil pula kucing miang....hehehe...kucing garong....hahahahahahaha....nak buat macam mana kan, 'kita hanya mampu merancang tapi tuhan yang menentukan'......(^_^)



Pic kucing tu saya download dari google image....nak cuba try buat...sama tak???? tak berapa menjadilah...macam ada 'something wrong some where'......
Saya sebenarnya nak buat felt craft kucing untuk adik ipar saya a.k.a my x classmate....
tapi susah la pulak nak buat.....
Emmmmm.... nampaknya saya kena usaha lebih lagi laaa....huhuhu...

Yang penting disini...
'Dimana ada HIGHWAY, disitu ada TOL'....hehehe..(tetiba teringat tagline adnan sempit...)
yang sebetulnya,
'Dimana ada kemahuan, disitu ada jalan'...
 YESSSS...
Aja aja fighting....
Chaiyok chaiyok...
(suntikan semangat untuk diri sendiri...hehehe....)



No comments:

Post a Comment